Införandet av gemensam el har nu startat. Mer information kommer inom kort att sättas upp i portar, i hissar samt på hemsidan. Klicka på länken nedan för att läsa den information som i nuläget är uppsatt.
Gemensam el
Från och med 1/4 sköter firman Grön Stad om föreningens utemiljö.